I Feel Love - Blue Man Group (with Venus Hum)


I Feel Love
Giorgio Moroder / Pete Bellotte / Donna Summer

Ooh
It's so good, it's so good
It's so good, it's so good
It's so good
Ooh
Heaven knows, heaven knows
Heaven knows, heaven knows
Heaven knows
Ooh
I feel love, I feel love
I feel love, I feel love
I feel love

I feel love, I feel love, I feel love

Ooh
Fallin' free, fallin' free
Fallin' free, fallin' free
Fallin' free
Ooh
You and me, you and me
You and me, you and me
You and me
Ooh
I feel love, I feel love
I feel love, I feel love
I feel love

I feel love, I feel love, I feel love

Ooh
I'll get you, I'll get you
I'll get you, I'll get you
I'll get you
Ooh
What you do, what you do
What you do, what you do
What you do
Ooh
I feel love, I feel love
I feel love, I feel love
I feel love

I feel love, I feel love, I feel love

"I Feel Love" é uma canção de Donna Summer lançada em seu álbum conceitual I Remember Yesterday de 1977. A canção é o "futuro" em seu álbum conceitual, representando a progressão de estilos ao longo do tempo. (Fonte Wikipedia)

Venus Hum é uma banda de pop eletrônico de Nashville, Tennessee, formada pela vocalista Annette Strean e pelos multi-instrumentistas Kip Kubin e Tony Miracle. Miracle tem um raro problema cardíaco, que resulta em ouvir, a todo tempo, os batimentos de seu próprio coração. Esta condição é conhecida como "zumbido venoso", "venous hum" em inglês, de onde derivou o nome da banda. (Fonte Wikipedia)

Nenhum comentário: